fredag 13 januari 2012

Härryda II

Var hemma hos Kickan igår igen. Man hittar på så tokiga saker ibland med kvinnor. Fick helt plötsligt för mig att jag skulle göra min roliga imitation an Ivanhoe och tog en kastrull som stod på spisen och satte den över huvudet. Det gick rejält snett för Kickan hade tydligen precis friterat lökringar i kastrullen. Inte nog med att jag brände mig fruktansvärt illa, jag greps dessutom av panik och rusade runt i köket med den heta kastrullen på huvudet och slog i hårt överallt med ett ihåligt metalliskt ljud. Till slut kolliderade jag våldsamt med köksfläkten, kastades handlöst baklänges och tappade medvetendet. Det positiva var att jag vaknade på soffan av att Kickan ömt baddade mina sår, så även när jag vaknat låtsades jag vara medvetslös ett bra tag till. Det blev ett fint minne.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar