tisdag 7 juni 2011

Billingehus

Idag spelade jag återigen på Kronfågels personaldagar på Billingehus. Tror det var för tredje året så det har nästan blivit en tradition. För omväxlings skull körde jag en del lite allvarligare låtar från min skilsmässoplatta. Tyckte det gick ganska bra. Möjligen att det kändes lite konstigt med kycklingdräkten som man måste ha på sig när man spelar för Kronfågel. Lite dumt också när jag skulle av scen och tog fel dörr. Det bar sig inte bättre än att jag hamnade i en paneldiskussion om feminism inom polisen. Försökte spela med så gott det gick och tycker nog att jag lyckades argumentera för att det också kan vara synd om männen. Även om kycklingdräkten kanske gjorde poliserna misstänksamma så såg de ut som om de fick sig en tankeställare i alla fall.

1 kommentar:

  1. Synd jag missade dig nu när jag var så nära. Var det mycket kackel på paneldebatten?
    /Petra

    SvaraRadera