fredag 22 april 2011

Karlskoga

När jag satt i restaurangen på Scandic i Karlskoga och väntade på maten passade jag på att göra en lista över mina, i mitt tycke, 10 bästa låtar. Hann inte klart innan maten så jag fortsatte över en kopp kaffe i foajén. När jag var klar såg listan ut så här. Det mesta känns igen men också en del oväntat, som ni kan se. Här är listan:

  1. Fundera inte ikväll
  2. Du får inte tro att jag blev kär igår, idag.
  3. Gå på gatan (Eller inte?)
  4. Du skulle frågat polisen, Ulla, vem han var.
  5. Mörka ögon, ljusa nätter, handklaver och kastanjetter
  6. Tro inte på musiken, Jane!
  7. En liten säng i Årjäng
  8. Kotlettvalsen
  9. Dina ögon säger Ja, Men du mår inte bra
  10. Kan du inte se mig
  11. Har du kvar dina långa snören, lille Sören
  12. Mest på skoj

Det blev 12 låtar för jag tyckte att alla dom platsade bland dom 10 bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar