fredag 23 mars 2012

Wieselgrensplatsen

Inför den stora spelningen i morgon har jag börjat intressera mig för min klädsel och idag gjorde jag slag i saken och begav mig till affären med Monas recept på tvättmedel. Mona har nämligen provat fram det bästa receptet på tvättmedel och det består av en blandning av flera av de medel som finns att köpa. Genom att blanda alla i en burk får man ett tvättmedel med väldigt många bra egenskaper: Aktiv fläckkontroll, djuprengörande formula, Actilift, extra skonsamt, Ny Formula, strålande rent, vittvätt, kulörtvätt, hårt smutsat, extra rent, colour control, extra whitening formula, TAED, fläckfritt, dubbelverkande, oparfymerat, lavendel, sparar tid och energi. Oxy-gel, lyfter smutsen, outdoor fresh, friskhet hela dagen, lyfter av intorkade fläckar, äppleblom, behåller lystern länge och perfekt för svarta kläder.
Har svårt att tänka mig något som inte blir rent av den behandlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar