söndag 18 september 2011

Stenungsund

I Stenungsund finns det en finfin parkering en bit från centrum som bara kostar 1 krona per timme! Det har hänt att jag stoppat i en krona och parkerat där, men sedan valt att sitta kvar i bilen och bara njuta hela timmen. Sist jag gjorde det gick jag noga igenom min adressbok och passade på att göra en lista över mina vänner. Av alla personer i min adressbok fick jag ihop följande lista:

Vänner genom jobbet: 75
Vänner jag tycker om: 12
Vänner jag verkligen tycker om: 8
Vänner på fliken "XYZ": 2
Nya vänner: 3
Vänner som förmodligen inte är mina vänner längre: 25
Vänner jag kan ”väcka mitt i natten”: knappt 1  (Åke-väldigt svårväckt)
Helt okända vänner i boken: 7
Myndigheter etc. 18
Döda vänner eller liknande: 3
Vänner jag fått när jag spelat på Potatisfestivalen i Alingsås: 0

Jag tycker det ser riktigt bra ut. Åtminstone tycker jag att jag har det sociala hönsnät som sägs vara så viktigt för att man skall må bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar